Blogger news

like my art

banner

niedziela, 26 czerwca 2011

Kylo i jego świta

Kochani, odkładam na jakiś czas opowiadanie "Zawrócona w życie". Nie chcę aby na blogu zapanował niezdrowy dramatyzm. Nie wszyscy muszą tolerować egzaltację (no chyba, że się mylę, to dajcie znać hehe), za to odrobina świeżego powietrza jest mile widziana.
Kiedyś w biuletynie osiedlowym publikowałam "Przygody Kyla". Kylo komentował wydarzenia osiedlowe, z kraju i ze świata. 
Wiem, pojechałam po bandzie. Było minęło, teraz wszystko jest inaczej. Zmienił się skład redakcyjny, zniknęła moja ulubiona rubryka "Recenzje". Czy wiecie, że można tam było poczytać o Porcupine Tree, Dream Theater czy też o Stingu? 
Chciałabym z tego miejsca serdecznie pozdrowić  wszystkich, którzy wówczas ze mną tworzyli biuletyn, a i obecnych też pozdrawiam, a co :)

PS Dziękuje też za wszystkie ciepłe słowa, bo takowe do mnie docierały.
PS 2 Kto wie, może historia Kyla odżyje na nowo :)

Całuski, cukiereczki ciasteczka :) :*
.

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!