Blogger news

like my art

banner

czwartek, 23 czerwca 2011

Zawrócona w życie - 2

Oczy widziały i uszy słyszały, lecz ciało było nieobecne. Ręka jakby nie była jej, noga pulsowała, świat nagle stanął, a ona pojęła, że nie wstanie i nie pójdzie.
Ktoś dzwonił po pogotowie, jakiś facet szukał telefonu, a policjant zapytał czy rozpozna ten samochód.
Oszalał! - pomyślała. To pytanie ją dobiło.
- Nie, nie rozpoznam.
- Gdzie ma Pani dokumenty?
Oszołom, no idiota. Przejechał mnie samochód, a on mi każe szukać dokumentów - wkurzyła się jeszcze bardziej.
- Tam jest torebka, Pan sobie poszuka, bo ja jak widać nie mogę.
- Dobrze, zaraz Pani oddam.
- Boże niech już przyjeżdża to pogotowie.
Facet znalazł telefon. Działał, nawet się nie porysował!
- Mamo...miałam wypadek. Jedź do szpitala, chyba na Józefów...

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!