Blogger news

like my art

banner

czwartek, 9 czerwca 2011

Zawrócona w życie

Zmęczyłam się
przepełniłam sensem istnienia
Jestem podjęta

Nie szukam
odnaleziono mnie
Jestem z powrotem





Dzisiaj  dla odmiany trochę poezji. Ten wiersz chyba w pełni oddaje mój stan i jest chyba jednym z nielicznych radosnych. Kiedyś pisałam bardzo pochmurne teksty. Teraz wiem, że był to wynik braku światła. Zwątpienie jest niestety ludzką przypadłością. Człowiek lubi się smucić, bo szuka bratniej duszy, która go pocieszy, a tak naprawdę szuka światłą. Całe życie szukamy prawdy, tylko ciężko jest nam ją ujrzeć. Droga do prawdy zazwyczaj  jest wyboista i mozolna, a nasze ego nie lubi się wysilać. :) przecież łatwiej jest użalać się nad sobą. No dobra, nie będę się czepiać. Każdy ma swoją drogę do światła i w swoim czasie do niego dotrze. Tego wam życzę :)

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!