Blogger news

like my art

banner

sobota, 2 lipca 2011

Kwitnący czosnek


Dla odmiany dzisiaj będzie kwitnąco. Pierwszy raz ujrzałam te kwiaty na zdjęciu mojego kolegi i zakochałam się od pierwszego wejrzenia. 
Ostatni odeszłam nieco od konwencji malarstwa na szkle i zrezygnowałam z konturów. Obrazy wyglądają bardziej naturalnie. Nie wiem czy istnieje technika bezkonturowa hehehe, ale bardzo mi się podoba takie malowanie i tej techniki będę się trzymać. Tymczasem uznajmy, że jest to technika własna :)

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!