Blogger news

like my art

banner

wtorek, 26 lipca 2011

Nowy nabytek


Powiem szczerze, że bardzo lubię lepić z masy solnej, ale jestem bardzo niecierpliwa. To dziwne, bo przy wyrabianiu tych wszystkich drobiazgów mogłabym siedzieć godzinami. Masa solna ma wiele minusów, które mnie denerwują. Pierwszy to czas schnięcia. Poza tym nigdy nie mogę zrobić takiej konsystencji, która będzie idealna, dlatego postanowiłam zmienić strategię :) 
Cieszę się, że mam pod nosem Empik gdyż tam właśnie kupiłam przecudnej urody masę modelarską baaaa 0,5kg masy modelarskiej. 
Oto ona 
ta daaammm


Cieszę się, że jest w naturalnym kolorze i nie będę musiała malować moim aniołkom gębusi :)
Gdyby ktoś pytał to kosztowała całe 15,99zł Empik ma chyba jakąś promocję, bo normalnie jest ona dość droga. 
No to już koniec chwalenia się :)

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!