Blogger news

like my art

banner

poniedziałek, 11 lipca 2011

Senkju

Muszę to napisać. MUSZĘ :)
Dziwna rzecz stała się, przedziwna. Chyba się przekwalifikuję hehehe. Moja wiklina cieszy się dużym zainteresowaniem ku uciesze mej :)
Od kiedy zaczęłam wrzucać moje cuda z papieru ruch na blogu znacznie wzrósł. Pozdrawiam zatem wszystkich, którzy odwiedzają mojego bloga i za wszystkie miłe komentarze. Stany Stany i Germany też hehehe i Katowice, które dzisiaj pobiły Radom. 

Normalnie, dziękuję jak nie wiem co :)

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!