Blogger news

like my art

banner

poniedziałek, 11 lipca 2011

Ślimaki :)

No to kolejna bransoletka :)
Mam ostatnio wielką wenę twórczą. Wyplatanie mnie uspokaja, mam wtedy taki stan, którego próżno szukać u mnie na co dzień :)


Dzisiaj zrobiłam jeszcze dwie bransoletki, kolczyki i 2 zawieszki, ale postanowiłam, że wrzucać będę dopiero gdy będą ukończone, a ukończenie następuje wraz z wyschnięciem lakieru.


Jednak ta jest wyjątkowa. To głupie zachwycać się swoim pomysłem, ale nie mogę się powstrzymać hehehe




2 komentarze:

KATE pisze...

MÓJ TY SZALEŃCU, POZYTYWNIE ZAKRĘCONY..BARDZO FAJNE TE RZECZY..PODOBA MI SIĘ TO NA WINO!!!

mokimoni pisze...

dzięki :) nie chcę się niezdrowo zachwycać, ale też mi się podobają hahaha :-D

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!