Blogger news

like my art

banner

poniedziałek, 25 lipca 2011

Słona biżuteria ciąg dalszy...


Zgodnie z obietnicą wklejam moje dokonania. Jest to pierwsza własnoręcznie wykonana biżuteria. Własnoręcznie ugnieciona, ulepiona i pomalowana. Motywy również są ręcznie przeze mnie malowane.
Najtrudniejsze do wykonania są kulki, gdyż pod wpływem grawitacji ugniatają się. Muszę wymyślić jakiś sposób na odpowiednie suszenie aby się nie odkształcały.


Ale i tak jestem z nich zadowolona :) Bardzo fajnie wyszły te zapowiadane wcześniej zebry. 



A na koniec kwadraciki z modeliny :)


Ale się rozpisałam :) Mam nadzieję, że wam się podoba. Do nabycia w sklepiku. :)

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!