Blogger news

like my art

banner

piątek, 22 lipca 2011

W czasie deszczu dzieci się nudzą...

Za oknem ciągle pada i pada i pada i pada...A ja plotę, plotę i plotę...Ostatnio robię dużo bransoletek. Wymyśliłam sobie wzór, który będzie tylko mój. Jest to bardzo oryginalna plecionka.



Do tego ulotki mnie rozpieszczają obfitując w przepiękne kolory.
Zaczynam też uzależniać się od wyplatania. Ostatnio wyciągnęłam sąsiadom wszystkie ulotki. Przepraszam za to, że uniemożliwiłam wam poznanie asortymentu.
hihi :)



A na koniec niespodzianka, która powstała z resztek tektury.
Osłonka na wino w wersji mini
 :)


Prawda, że urocza :) Ma 16 cm wysokości i 11,5cm średnicy. Może służyć za przybornik na długopisy, pędzle, rurki :) lub co tam tylko chcecie.

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!