Blogger news

like my art

banner

czwartek, 11 sierpnia 2011

Papierośnica

Jestem osobą niepalącą i trochę kłóci się to z moim światopoglądem, ale dzisiaj mam coś dla palaczy. Cóż, czasami dobrze jest wyjść poza podziały :) a palacze to też bardzo sympatyczne osoby, przynajmniej te, które ja znam są sympatyczne. 

Otóż właśnie przed chwilą skończyłam papierośnicę, więc jeśli ktoś szuka fajnego prezentu albo chce mieć fajny gadżet to bardzo polecam. Jest bardzo elegancka i oryginalna oczywiście wykonana z papierowej wikliny. Dostępna tylko w moim sklepie. Super modna, wyraz twarzy znajomych bezcenny. Zabezpieczona lakierem bezbarwnym na zewnątrz jak i od środka. Wnętrze ozdobione efektem spękań. Powinno się zmieścić co najmniej 16 papierosów.
Wymiary 11cmx9cmx3cm, więc gdyby ktoś był zainteresowany to zapraszam do kontaktu lub do sklepiku czyli tu 

4 komentarze:

delfina pisze...

O kurczaczek :D Pierwszy raz widzę taka technikę i powaliła mnei na kolana :D Cudna sprawa i taka oryginalna :) Pozdrawiam z kubkiem kawki porannej i dziękuję za odwiedzinki :)

mokimoni pisze...

hehe dzięki za odwiedziny, też piję kawkę właśnie. Tak oryginalna i ekologiczna. Zapraszam ponownie :)

darsi pisze...

Zadziwiasz mnie za każdym razem tymi swoimi ekologicznymi, oryginalnymi CUDAMI :) Papierośnica świetna! Buziaki posyłam,będę wypatrywać Plastusiowego piórnika ;)

mokimoni pisze...

hihi :) bo każdy Plastuś musi mieć swój domek :-D

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!