Blogger news

like my art

banner

sobota, 20 sierpnia 2011

Talentowo

Moi drodzy, obwieszczam wszem i wobec, że za namową moich przyjaciół, a właściwie aby mi już więcej nie ględzili :) postanowiłam wrócić na portal talent.pl Jestem zalogowana jak zwykle pod nickiem mokimoni Szczerze to nie sądzę aby kogoś to obchodziło, a może jednak... 
Tymczasem przedstawiam nowości z papieru. Pierwsze to kuferek, który wykonałam na specjalne zamówienie mojej mamy. Wiadomo, każda kobieta potrzebuje dużej kosmetyczki :) 
Druga rzecz powstała z potrzeby chwili. Nie byłam pewna efektu, dlatego wykorzystałam do tego mój stary pasek, a właściwie klamerkę, bo reszta nadawała się tylko do wyrzucenia. Wyszło całkiem nieźle, dlatego docelowo będę robić więcej, już teraz mogę przyjmować zamówienia. Tylko bądźcie cierpliwi :)



4 komentarze:

Vipera Onseni pisze...

Fajne!
Stanowczo kosmetyczka musi być duża!

mokimoni pisze...

Kobieta kobietę najlepiej zrozumie :D

darsi pisze...

Mokimoni nie szalej mi tu :) Mnie o autograf prosisz a sama na talentach się rozbijasz ;) Jak już będziemy "sławne" ;-b to sobie zaserwujemy nawzajem autografy, a co ;):D Buziaki!

mokimoni pisze...

hahaha a bo taka ze mnie talenciara :-D Spoko trzymam Cię za słowo a u mnie autograf masz jak w banku :-D

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!