Blogger news

like my art

banner

poniedziałek, 1 sierpnia 2011

Wiklinowe nowości

A jednak Anka nie zadziałała. Chociaż na kilka dni wyszło słonko, to moje kości przewidziały taki obrót spraw...to i wiklina paliła się w rękach :)
Zanim jednak przejdę do sedna, trochę się pochwalę nowościami, związanymi właśnie z wikliną. Otóż moje zgłoszenie przyjęła Galeria LudowoMi. Cieszę się niezmiernie, gdyż moje plecionki zyskają w ten sposób większą publiczność. 
Jakiś czas temu moje zgłoszenie przyjęła Galeria ArtStacja. Tam z kolei można oglądać moje obrazy. W panelu bocznym są odnośniki do obu moich profili.
No to teraz pokażę wam, co wyplotłam ostatnimi czasy :)
Unikatowy, elegancki wizytownik, wykonany z papierowej wikliny. Wizytownik został zabezpieczony lakierem bezbarwnym, W środku wykończony metodą decoupage i również polakierowany. Doskonały na prezent. 
Wymiary: 11cmx7cmx1,5cm


Niespotykana i bardzo elegancka osłonka na wino. Wykonana z papierowej wikliny. Doskonała na prezent dla miłego dżentelmena, na  Dzień Ojca lub Walentynki. Osłonka została polakierowana lakierem bezbarwnym, co sprawia, że jest sztywna i bardzo trwała. Właściwie użytkowana przetrwa lata.
Wysokość ok 35cm, średnica  ok 15cm.
Mam nadzieję, że się wam podoba :)

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!