Blogger news

like my art

banner

środa, 21 września 2011

Moja mandala

Wybaczcie mi, że nie ma filmików. Zrobiłam sobie od nich przerwę na jakiś czas, no chyba że bardzo zatęsknicie to nakręcę jakiś specjalnie dla was. Tymczasem śpieszę opowiedzieć o nowościach. Dużo oj dużo się dzieje, a wszystko za sprawą portalu mamycel.pl Po przeczytaniu wywiadu ze mną dziewczyny z tego oto bloga http://naszawspolnapasja.blogspot.com/ zaprosiły mnie do siebie i teraz gramy do jednej bramki, że tak powiem :) Ostatnio nosiłam się z zamiarem zrobienia mandali, a moja nowa technika idealnie się do tego nadaje zatem efekt pracy jest poniżej.
No i jak wam się podoba? Założenie tego obrazu było takie, że ma to być moja mandala, zaklęta w moje wewnętrzne odczucia i przeżycia. Dedykuję ją dziewczynom ze wspólnego bloga oraz Beacie Marszałek z mamycel.pl bo to włąśnie te osoby namieszały pozytywnie w moim życiu hehe :)
Ponadto jak widać zmienił się znacząco wygląd bloga. Przede wszystkim dlatego, iż posiadłam wreszcie swoje własne logo. Hurraaaaaa!!!!!!!!!!! Logo owe, którego jestem wielbicielką zrobiła dla mnie dobra dusza Wiesława Dolina Niżyńska, za co jestem jej dozgonnie wdzięczna. Zapamiętajcie to nazwisko hehehe :-D

3 komentarze:

Ania Szpecińska pisze...

Pięknie wyszła Ci mandala ;) jestem zauroczona tym cudeńkiem;)

Ania Szpecińska pisze...

Poproszono mnie abym poprowadziła zajęcia -jednorazowo- z dziećmi w szkole ,w drugiej klasie.Zastanawiam się co by im pokazać a przy tym nauczyć ....Trzymaj za mnie kciuki.

Ewcia pisze...

Ślicznie Ci sie udała ta mandala nie wiemy i nie chcemy wiedziec cos tam w niej zaklęła!!,ale jedno jest pewne ona jest RADOSNA

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!