Blogger news

like my art

banner

poniedziałek, 26 września 2011

Wesołe żelki 3D

Moje malowanie zyskało nowy wymiar i kształt. Technika nazywa się Window Color 3D, ale mi bardziej odpowiada nazwa kwiaty żelowe :)

Za konturówkę służy tutaj drucik, a malujemy na folii. Można w ten sposób robić różne ciekawe rzeczy. Od kwiatów począwszy na  różnych ozdobach choinkowe skończywszy, a w efekcie otrzymujemy niezwykle oryginalne kompozycje. Niespotykane i jedyne w swoim rodzaju. Możliwości jest wiele. 



Ja postanowiłam zrobić różę. Takie róże pięknie prezentują się w słońcu. Zbliża się święto naszych bliskich zmarłych, wydaje mi się że to wspaniała rzecz do przystrojenia nagrobków.

2 komentarze:

A. pisze...

super!

reni pisze...

piękna,pozdrawiam

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!