Blogger news

like my art

banner

środa, 14 września 2011

Zawrócona w życie - ciąg dalszy

Moi drodzy ostatnio dużo się dzieje. Mój ostatni filmik o "Sztuce w sieci" zbiera teraz owoce. Po pierwsze kilka osób skusiło się  na rejestrację w portalu mamycel.pl, a po drugie wzbudził on zainteresowanie Beaty właścicielki portalu i postanowiła ona zrobić ze mną wywiad. Możecie go przeczytać tu -> Zawrócona w życie
Jest on bardzo autobiograficzny, ja sama o sobie nie umiałabym tyle napisać, mam z tym duży problem, a Beacie udało się wyciągnąć ze mnie dość dużo. Miłej lektury wszystkim życzę i jeszcze raz zachęcam do rejestracji w portalu www.mamycel.pl

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!