Blogger news

like my art

banner

sobota, 15 października 2011

Anioł stojący

U mnie aniołków ciąg dalszy. Tym razem trochę większy, bo 23cm. 
Ten anioł jest wielofunkcyjny. Może nie tylko wisieć, ale i stać. 
Można go dowolnie wyginać, zaginać mu skrzydła lub sukienkę.
:)


Praca przy tych aniołach daje mi wiele radości. To tak jakby dawało się nowe życie. 
Podobno wszyscy mamy swojego anioła. Ciekawe czy mój wygląda właśnie tak. 
Kiedy zastanowimy się nad naszym życiem może się okazać, że nic nie jest dziełem przypadku, a niezwykle często doświadczamy czegoś w rodzaju efektu motyla. 
Wyobraź sobie kobietę, która tworzy coś w zaciszu swojego mieszkania. Pewnego dnia postanawia pokazać światu swoje dzieła. Zakłada sobie profil na pewnym portalu i wkleja zdjęcia swoich prac. Następnie ktoś proponuje napisanie o niej artykułu. Artykuł ukazuje się i wzbudza ogromne poruszenie. Kobieta dostaje wiele propozycji współpracy. Poznaje fantastycznych ludzi, którzy chcą jej pomóc. Wygrywa konkurs za konkursem, aż w końcu staje się rozpoznawalną artystką.

Ile jest takich historii?? 
MOŻE TO WŁAŚNIE O TOBIE
:)

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!