Blogger news

like my art

banner

piątek, 21 października 2011

Pudełeczko

Pewnego dnia kupiłam sobie toner, zwyczajny toner do zwyczajnej drukareczki. Bardzo spodobało mi się opakowanie, w którym ów toner był umieszczony, więc zachowałam je. Leżało sobie dłuższy czas czekając na inspirację, aż w końcu inspiracja nadeszła. Było to opowiadanie, które wymyślił mój znajomy o bogaczu i jego przyjacielu. Postanowiłam je tutaj zinterpretować.
Pudełeczko, które widzicie jest pokojem, który zbudował bogacz.  Ludzik w środku to przyjaciel tego bogacza.  Przyjaciel znudził się jednak bogactwami. Bogacz postanowił więc uśpić przyjaciela i w tym czasie pomniejszył jego pokój do rozmiarów powiedzmy tego pudełka zostawiając mu jedynie 5 otworów. 
Kiedy się obudzi przez otwory będzie widział jedynie namiastkę wspaniałości, które znajdują się poza pudełkiem, a dopiero wspomnienie tamtych bogactw sprowokuje go do zburzenia ścian. 
To dlatego dekoracja znajduje się na zewnątrz pudełka. Niby od środka coś widać, ale całe jej piękno dostrzec można dopiero po wydostaniu się z pudełka.




Ale jest jedna podstawowa zasada.
Śpiącym nie można potrząsać, on sam musi się obudzić.
I tym optymistycznym akcentem pozdrawiam Cię Przyjacielu :)

4 komentarze:

Ewcia pisze...

Ballada jest do poczytania ,a ja wole na te maki popatrzec podobaja mi sie !!

Nasza Pasja Rękodzieło pisze...

piękne!!!!

Mirosław pisze...

Widzę, że ten ludzik przebudzenie ma już za sobą, bo pudełeczko jest puste:)

mokimoni pisze...

No w zasadzie to jest puste :)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!