Blogger news

like my art

banner

poniedziałek, 10 października 2011

Wyniki konkursu


Moi drodzy śpieszę poinformować, że w konkursie na Twarz Katalogu Artystycznego zajęłam zaszczytne 3 miejsce. To wszystko dzięki wam i waszym głosom, za które wam wszystkim bardzo dziękuję! Czuję się dowartościowana i doceniona tym że zajęłam 3 miejsce. To ogromne wyróżnienie dla mnie, małego żuczka wśród takich artystów. Gratuluję też zwycięzcom!

Szczególne podziękowania za zaangażowanie, pomoc i promowanie tym samym moje osoby kieruję do Ani Krućko, Ewy Leliwa, Beaty Marszałek, Bronkowi Kubiak, Sylwii Kanka, Alicji Domnik, Grupie Moja Rodzina z portalu digrat.pl i wielu innym, których nie sposób tutaj wymienić. Za wszystko serdecznie dziękuję i ściskam mocno!!!!!!!!!!!!!!!!!

:-D

HURRAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!