Blogger news

like my art

banner

wtorek, 1 listopada 2011

Chabry


I jeszcze żartował ze mnie,
Gdym się żaliła na psotę,
Bo mówił, że ma coś więcej
Ukraść ochotę.
Że oczy moje piękniejsze
Niźli ten kwiatek niebieski,
Że chce pić rosę z bławatków,
A z oczów łezki.

Autor: Adam Asnyk, Bławatek


Kwiaty, które widać na zdjęciach to chabry. Pewnej nocy przyśniły mi się, więc musiałam je zrobić. Przyśniły mi się dokładnie takie jak na tych zdjęciach. Takie sny nie przytrafiają się często, a gdy się przytrafią zawsze są kolorowe :) To moja ulubiona inspiracja, dostaję wtedy gotowe projekty hehe


Od razu przypomniał mi się ten "asnykowy" wiersz. Miłość moi drodzy jest kluczem do wszystkiego. Nie będę tutaj rozwijać i przytaczać żadnych definicji, gdyż wszystkie można wyrzucić i o nich zapomnieć. Nie można jej zdefiniować, gdyż jest ona wyższym stanem duchowym. Zdolnym do miłowania może być tylko człowiek, który jest w stanie wznieść się ponad swój egoizm. Właściwie w tym stanie nie ma już egoizmu, za to jest niczym nieskrępowana jedność. 
Tego Wam  z całego serca życzę. 

2 komentarze:

Ewcia pisze...

Nie mam kolorowych snów jak Monika ,Ale gdy słysze chabry oczami wyobrażni widzę zaraz wielki pole dojrzałego zboża a w nim chabry i maki ....................

Joanna pisze...

Te wyśnione kwiaty są przecudnej urody i oby takich snów było więcej, bo to co Pani robi jest prześliczne , pozdrawiam:)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!