Blogger news

like my art

banner

poniedziałek, 7 listopada 2011

Katalog Artystyczny

katalogartystyczny.plRuszył wreszcie długo oczekiwany portal Katalog Artystyczny. Po tym jak zajęłam 3 miejsce w konkursie wreszcie można oglądać mój profil. Zapraszam was serdecznie. Jest to portal nie tylko dla artystów. Można tam wygrać ciekawe nagrody, darmowe bilety. Rejestrując się podawajcie moje ID czyli 214. Mój profil znajduje się pod tym linkiem http://www.katalogartystyczny.pl/monikakowalczyk.art
Klikając na zdjęcie obok przeniesiecie się na stronę główną katalogu. Pozdrawiam wieczornie :)

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!