Blogger news

like my art

banner

wtorek, 13 grudnia 2011

Afrykańskie niebo

Witajcie ponownie. :-)
Tym razem przedstawiam wam obraz, który wykonałam jako prezent świąteczny dla mojej rodzicielki. Moja mama to bardzo wybredny osobnik i pierwszy krytyk moich wszystkich prac. Lubi obrazy proste i głębokie zarazem, dlatego ciężko jej dogodzić i trafić w gust. Tym razem jednak mi się udało :-) Obraz będzie wisiał na największej ścianie, co jest dla mnie chyba największym wyróżnieniem tak naprawdę. 


Obraz namalowałam farbami akrylowymi na styropianie o wymiarach 50x50cm. Jest tu też troszkę techniki decoupage pittorico, o której pisałam w poprzednim poście, ale w bardzo minimalnym stopniu. W przeważającej części jest to malarstwo akrylowe i parę innych sztuczek, które postarzają obraz. Dodam tylko, że nie używam żadnych werniksów postarzających ani lakierów pękających, które trzeba nakładać na taki właśnie werniks postarzający. Moim skromnym zdaniem nie da się przewidzieć ich działania na obraz w przyszłości. Efekt może być zupełnie inny od zamierzonego. Nie chciałabym aby z mojego obrazu za jakieś kilka lat została czarna plama hehe :-) Dlatego stawiam na pomysłowość i kreatywność. Nawet ramka, którą widać na zdjęciu nie jest robiona pastą strukturalną :-)

6 komentarzy:

agaphcia pisze...

haftytiny pisze...

oj Mama na pewno szczęśliwa:D

mokimoni pisze...

Ojj tak, bardzo zadowolona jest :)

Mag Czarodziej pisze...

Obraz jest fajny, podoba mi się. Szkoda trochę, że jest wykonany na styropianie, to bardzo nietrwały materiał, ja jestem zwolennikiem tradycyjnej techniki olejnej w malarstwie, ale stare dziadki tak mają :) To piękny prezent i uczucia, jakie on wywołał u Ciebie i Twojej Mamy z całą pewnością są - nieśmiertelne.

mokimoni pisze...

W sumie racja, ale zawsze można namalować kolejny obraz :D hehe A do techniki olejnej trochę się boję zabierać, ale może i temu wyzwaniu kiedyś sprostam. Tylko jak się dorobię pracowni, bo zapach farb olejnych nie jest raczej przyjemny :)

makramka pisze...

śliczny i z pewnością wywarł wielkie wrażenie:)na obdarowanej

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!