Blogger news

like my art

banner

niedziela, 4 grudnia 2011

Do skrzyneczki grosik wrzuć :)


Jakiś czas temu dostałam bojowe zadanie pomalowania skrzynki dla Fundacji Szansa Dzieciom =>  http://www.szansadzieciom.pl/. Do owej skrzyneczki fundacja będzie zbierać pieniążki. Skrzynkę ufundowała Ania Krućko - wspaniała kobieta o złotym sercu.  Jej blog znajdziecie tu => http://annakrucko.blogspot.com/
Do ozdobienia wykorzystałam proste motywy, którymi posługuje się fundacja i oto co mi z tego wyszło :)


To dla mnie wielki zaszczyt, że mogłam pomalować tę skrzynkę. Jest to coś więcej niż tylko praca. Nie jestem osobą zamożną, dlatego cieszę się, że przynajmniej w ten sposób mogę wspomóc szczytny cel. 
Życie częśto sprowadza nas do parteru. Miotamy się naszymi wewnętrznymi rozterkami sami nie wiedząc czego chcemy.
Ta skrzynka jest jak wielka sala, w której wszystko jest ukryte i schowane w jednym kluczu, a klucz ten również schowany w tej sali.  Najważniejsze jednak jest w kluczu, bo to on wszystko otwiera i zamyka, a na ukrytych tajemnicach stoi cały świat. Jeśli żyjemy sami dla siebie nigdy nie dojdziemy do tych tajemnic. 

Zatem do magicznej skrzynki grosik wrzuć :)


1 komentarz:

Ewcia pisze...

Grosik a najlepiej dwa ,jesli masz wielkie serce to i garśś grosikow Magia tej skrzyneczki jest Wielka

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!