Blogger news

like my art

banner

czwartek, 8 grudnia 2011

Moje dziewczynki


Ostatnio postanowiłam spróbować czegoś nowego. Miałam na tzw. zbyciu panel malarski o wymiarach 24x30 , który czekał na swoją kolej, aż w końcu doczekał się. Zawsze chciałam zrobić moim kochanym bratanicom portret, ale nie miałam pomysłu i nagle mnie oświeciło. Postanowiłam zrobić ten obraz techniką decoupage pittorico - czyli decoupage malarski. Dodatkowo wykorzystałam pastę strukturalną.  Początkowo miało być robione trochę innym sposobem, ale mi nie wyszedł i musiałam ratować podobrazie :) Zdjęcie nie jest zbyt dobrej jakości, ponieważ aura nie rozpieszcza nas nadmiarem światła i dlatego wyostrzając je w programie wyostrzyły się tylko niektóre cienie. Wobec tego dziewczynki wyglądają jakby miały wokół siebie aurę hehe a tak naprawdę tło jest całkiem wokół nich tylko im dalej tym mniej widoczne. 



2 komentarze:

Mag Czarodziej pisze...

Nawet fajnie to wygląda i ciekawie :)

mokimoni pisze...

wkurzają mnie te cienie hehe :)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!