Blogger news

like my art

banner

piątek, 30 grudnia 2011

Szczęśliwego Nowego Roku :)

Kochani !
Po pierwsze dziękuję wszystkim nowo przybyłym, za pozostawione, miłe komentarze i za to, że zaglądacie tu i chce Wam się czytać to co tworzymy tu razem z Czarodziejem.. Tobie Magu też dziękuję za wszystkie dobre słowa kierowane w moim kierunku, dziękuję za Twój talent i poczucie humoru :) 
Dziękuję też moim kochanym dziewczynom Pasjonatkom  za to że jesteście, że mogłam Was poznać i mam nadzieję, że ta przyjaźń przetrwa wieki :)

Zapraszam wszystkich ponownie, będzie mi niezmiernie miło gościć Was na moim blogu :)

A teraz trochę poważniej :)

Zrobiłam sobie małe podsumowanie. Ostatnie dwa lata były obfite w wydarzenia, szczególnie w te bolesne i tragiczne. Było ciężko, ale przetrwałam. Teraz moje życie zaczyna powoli nabierać pięknych barw :) Poznałam wspaniałych ludzi, Przede mną nowe zadania i szansa na rozwój. Nowe możliwości by rozwinąć skrzydła, sprawdzić się w nowej roli. Wyzwania to coś co kocham, co mnie napędza. Wiele musiałam przejść i wiele zrozumieć, ale było warto. Niczego też nie żałuję, nikogo nie obwiniam, bo wszystko ma swój sens, a Stwórca wszystko rozliczy. Na koniec tego krótkiego wywodu chciałabym Wam powiedzieć, abyście się nigdy nie poddawali. Może zabrzmi to banalnie, ale warto cierpliwie i pokornie czekać. Jeśli przeżywasz teraz smutki i wszystko wydaje się beznadziejne - nie przejmuj się, bo każdy "kto prosi otrzymuje, kto szuka znajdzie, a kołaczącemu otworzą". Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)


4 komentarze:

haftytiny pisze...

Tobie również wszystkiego dobrego, szczęśliwego Nowego Roku!!!

makramka pisze...

Dziękuję za słowa otuchy(przydadzą się) i Tobie też życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

Zula pisze...

Szczęśliwego nowego :)

bieta pisze...

Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku ,zdrowia i spełnienia marzeń !!!

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!