Blogger news

like my art

banner

czwartek, 12 stycznia 2012

GŁOSOWANIE!!!!!!!!!!

Ruszyło już głosowanie w konkursie  na Blog Roku 2011. Wszystkich, którzy lubią  ten blog i podoba im się to co robię proszę o wsparcie.
Niestety można to zrobić tylko poprzez sms i to z jednego numeru telefonu. sms kosztuje 1,23zł a dochód z tych sms-ów zostanie przeznaczony na rehabilitację osób niepełnosprawnych, więc przy okazji możecie zrobić coś dobrego. Jest to też bardzo ważna część mojej działalności.
W treści sms należy wpisać unikalny numer bloga czyli  H00219 i wysłać pod numer 7122
Pierwsze przeliczenie głosów odbędzie się dzisiaj o północy :)


I z góry dziękuję
:*

2 komentarze:

makkireQu pisze...

podziwiam ilość energii i zapału do działania, oby tak dalej !!!( mój głos masz, właśnie doładowałam tel:))

mokimoni pisze...

hehe dzięki Madziu :* ode mnie dla Ciebie też poleciał sms-ek :)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!