Blogger news

like my art

banner

sobota, 28 stycznia 2012

Moja pierwsza kula

Muszę pokazać Wam moje ostatnie wyzwanie hehe Oto moja pierwsza różana kula :) Nie jestem z niej do końca zadowolona, ale to wszystko dlatego, że paski były różnej szerokości, w związku z tym róże były jedna większa, jedna mniejsza. 
A to wszystko dzięki Ani Krućko. Przysłała mi kiedyś pudełko pełne niespodzianek, a w nim paski krepy i różnych różności :) Miałam się uczyć kręcenia róż. Nauczyłam się, a jakże hehe i kiedy już miałam różyczki poskręcane postanowiłam zrobić z nich kulę. Zanabyłam pistolet i klej i przystąpiłam do pracy. Musiałam się nieźle nagłowić przy klejeniu, bo by mi różyczek nie starczyło i dlatego są takie nieładne przerwy między kwiatkami. Postanowiłam też zrobić stojak, według kursu Ani, ale zmodyfikowałam go nieco ze względu na brak kartonu hehe Mam nadzieję, że Ania się za to nie obrazi :)








Moja kula może nie jest idealna, ale jest moja hehe kolorowa i tak samo szalona jak ja. 

Dla wszystkich zainteresowanych podaję link do kursów autorstwa Ani Krućko


Dostałam też niedawno pytanie, do czego przyklejamy róże. Kochani róże przykleja się do kuli styropianowej . Są one dostępne w sklepach z produktami do decoupage lub z pasmanterią :)
Pozdrawiam i ściskam wszystkich :)


PS
Zapomniałam, że kolor stojaka to moja ulubiona farba akrylowa Dekoral - cafe latte pachnąca ciastkami hehe 
Poważnie ma zapach ciastek, polecam, bardzo wydajna, no i ten zapach....

12 komentarzy:

Paulina pisze...

Zdolna Monia :) <3

Gosia pisze...

Super Monika!!! :)

darias pisze...

Piękna ta Twoja kula, ja dzisiaj też poczyniłam kolejną :) zakręciłam się na ich punkcie :)

Joliko pisze...

Filmiki profesjonalne :) serduszko i rózyczki cudowne :)

Pracownia Ani pisze...

Brawo Moni!!!!!

betinaa40 pisze...

Piękna kula i stojaczek :-)

mokimoni pisze...

Dzięki dziewczyny. Jejku nie spodziewałam się tylu komentarzy hehe To bardzo miłe, jeszcze raz dziękuję :)

reni pisze...

śliczna!

Joanna pisze...

Gratuluję Moniko , piękna praca , pozdrawiam serdecznie:)

beata.... pisze...

ŚLICZNA !!!

barbaratoja pisze...

Śliczna, wesoła kula i piękny stojaczek;-)

mokimoni pisze...

Te kule robią furorę, chyba się na nie przerzucę hehehe

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!