Blogger news

like my art

banner

niedziela, 29 stycznia 2012

Nowe tło

Mam w internecie kilka ulubionych miejsc :) Moja przeglądarka zapamiętuje wszystkie najczęściej odwiedzane miejsca w internecie. Zawsze po wpisaniu litery "v" wyskakuje ten oto adres  http://vardamirvintage.blogspot.com/
Jest to blog pewnej wspaniałej kobiety. Joanna Rudnicka grafik, retuszer, kolorysta z Olsztyna. Kiedy pierwszy raz tam trafiłam oniemiałam. Jeszcze nigdzie nie widziałam takich pięknych teł na blogi. Mało tego są tam przecudne opowiadania autorstwa Joanny vel Nessy :) 
Ten blog jest bardzo klimatyczny, bo i sama autorka ma niezwykłą osobowość. Przejmujące wpisy w połączeniu niekiedy z muzyką sprawiają, że czuję się tam jak u siebie w domu. Dzięki tej kobiecie internet nie jest już taki zimny i elektroniczny... Tła można pobierać za darmo, jedynym warunkiem jest podanie bloga jako źródła. 
A dodatkowo Nessa zrobiła malarskie tło według mojego pomysłu, które możecie od dzisiaj podziwiać :) 
Istnieje w blogosferze coś takiego jak wyróżnienie, zatem przyznaję moje pierwsze hehe 
Nessa!! Dzięki, że jesteś !!!!!!!!!!!


2 komentarze:

Nessa Vardamir pisze...

To ja serdecznie dziękuje. Normalnie się zaczerwieniłam jak to przeczytałam...teraz wiem, że to co robię i rozdaje - ma sens... Cieszę się, że choć tak wirtualnie mogę pokolorować ludziom pamiętniki. Dziękuje jeszcze raz.
:**

barbaratoja pisze...

Muszę przyznać,że obejrzała duuuużo cudnych teł;-0
Napisałam odruchowo "teł" i zaraz sprawdziłam , czy poprawnie ;-)))

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!