Blogger news

like my art

banner

środa, 18 stycznia 2012

Portretowo Papieżowo :)

Zbierałam się do tego obrazu już od pewnego czasu, aż w końcu nadszedł odpowiedni moment. Znalazłam w domu kilka fajnych desek, zostały po remoncie :) w sam raz do malowania.
Ta akurat ma wymiary 20cmx37cm. Trudny format, bo dość wąski, ale dałam radę. Oczywiście malowałam farbami akrylowymi. 


Gdyby ktoś chciał kupić to jest w sklepie, albo pisać do mnie na maila :)

Nie byłabym sobą gdybym nie miała przemyśleń podczas malowania :) Bardzo dobrze mi się malowało ten obraz, jakby ktoś kierował pędzlem. Kto wie, może to sam portretowany to sprawił :) Tak się zbiegło to moje malowanie z akcją dla Pani Niteczki. Pędzle same pracowały, a ja myślałam o tej niezwykłej osobie. Chciałabym zrobić coś więcej. Osób takich jak Niteczka jest w naszym kraju ogromnie dużo, cierpią w swoich czterech ścianach...A my wszyscy idziemy swoją drogą, jakby nam ktoś telewizorek na głowę założył i nie widzimy problemu. Przejmujemy się pierdołami, a jak to się ma do walki o każdy dzień życia? Kiedy człowiek wstaje z łóżka i pada jak długi, bo zapomniał o kulach. Kiedy nie może się podnieść albo ma zaniki pamięci. Często słyszę od zdrowych ludzi mam dość, nie mam siły, nie dam rady, to bez sensu... Gdy patrzę na ten portret i na Panią Niteczkę to jest mi wstyd... Głupio mi...naprawdę mi głupio...

2 komentarze:

Joanna pisze...

Monika przepiękna praca , bardzo podziwiam Twój talent , pozdrawiam:)

Mag Czarodziej pisze...

Ja myślę, że serce Jana Pawła II raduje się widząc ten portret i Twoje przemyślenia :)
Moje serce też :)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!