Blogger news

like my art

banner

niedziela, 5 lutego 2012

O ja Cię

Znowu będę się chwalić :) 

Dostałam dzisiaj przemiły mail :) Od grupy ludzi z Białej Podlaskiej zajmujących się papierową wikliną. Zaprosili mnie do współpracy!!!!!!
To dla mnie wielkie wyróżnienie, czuję się doceniona i w ogóle. Znam tą stronę już od dawna, podziwiam ich zapał oraz ich prace. Nigdy bym nie przypuszczała, że do mnie napiszą i zaproponują współpracę.
Cieszy mnie to bardzo!!
Prowadzą oni także fundację "Fundacja Kreacja Magia Rąk" zajmującą się papierową wikliną.


                  

Papierowa Wiklina z Białej Podlaskiej 

      
                   Fundacja

Klikajcie w obrazki
:)

4 komentarze:

Anonimowy pisze...

Czyli inwestujesz w wiertarkę i zostaniesz Świstakiem :) Gratulacje i do pracy Kochana - Pani Niteczka

mokimoni pisze...

hehe :D Świstak będzie zawijał :D

Pracownia Ani pisze...

będziemy kręcić jak Cię mogę;)

Miriam pisze...

poklikane :)
i serdecznie gratuluję nawiązanej współpracy!:)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!