Blogger news

like my art

banner

sobota, 11 lutego 2012

Koraliki

A ja ostatnio wpadłam na nowy pomysł. Wiecie, moja rodzinka czasem sobie coś u mnie zamawia hehe 
Miałam wykonać bransoletkę. Pierwotnie chciałam kupić jakieś koraliki, ale ten pomysł wydał mi się zbyt prosty. Jak zwykle u mnie to bywa przypadkiem gdzieś w odmętach internetu znalazłam papierowe koraliki. Nie pamiętam już gdzie to było, ale po wpisaniu w wyszukiwarkę hasła papierowe koraliki znajdziecie co trzeba. 
Naprawdę robić można z tego cuda, a dodatkowo otrzymujemy biżuterię ekologiczną. Koraliki są polakierowane co czyni je niezniszczalnymi. Trzeba tylko mieć sporo cierpliwości :) 
Ale wiecie ja stary urzędas jestem i lubię papierkową robotę hehehe



PS
Mam tych koralików dość sporo, gdyby ktoś chciał to niech się do mnie odezwie hehe
:D

PS 2
Pierwsza partia koralików pojechała do Pauliny Krzykawskiej, która zajmuje się produkcją biżuterii.

Paulina ma tak zdolne rączki, że potrafi robić dzieła sztuki, moje biżuteryjne próby w porównaniu z jej pracami to jak niebo i ziemia hehe
Ciekawa jestem co Paulina wytworzy z tych koralików. Zachęcam do odwiedzania bloga Pauli. 
:)

To zdjęcie akurat zrobiła Paulina. :)


4 komentarze:

Agnes pisze...

super pomysł!!!!!
korale cudne!!
oj chyba wypróbuje;)

barbaratoja pisze...

Śliczne, robiłam takie pół wieku temu;-)

mokimoni pisze...

Jak widać moda lubi powracać :)

bea pisze...

cudowne te koraliki i takie kolorowe :) oj, już widzę, jakie cuda z nich wyczarujesz :)
pozdrawiam Moniś i zapraszam w moje skromne progi :)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!