Blogger news

like my art

banner

sobota, 18 lutego 2012

purebloggers.com

Ale mnie ostatnio miłe niespodzianki spotykają. Ciągle mnie gdzieś zapraszają hehe Jakiś czas temu dostałam dziwnego maila z zaproszeniem na jakiś portal. Napisali mi, że podoba im się mój blog i zapraszają mnie żebym założyła sobie profil. Dodam tylko, że wiadomość była po angielsku. Myślę sobie znowu jakiś spam...Olałam sprawę. Za jakiś czas znowu ten sam mail. hehe Mówię, dobra idę sprawdzę. Wchodzę, patrzę a to kopia fb haha Dobra loguję się i jakie zaskoczenie me ogromne..przeogromne...Portal skupiający artystów i wszelkiej maści blogerów. Pozostawiłam swój link do bloga i wszystkie potrzebne dane. Od momentu zalogowania się oglądalność bloga skoczyła niemiłosiernie hehe Dostałam nowe komentarze i mam nowych obserwatorów, wszyscy z zagranicy!!! Szok!!! Polecam wam portal http://purebloggers.com/
Powiem Wam szczerze, że nie przypuszczałam, że ktoś z obcego kraju znajdzie mój blog...napisze do mnie, dlaczego akurat do mnie???? hehe Tak czy siak wyszłam poza granice naszej pięknej ojczyzny. Nie wiem jeszcze czy to coś znaczy hehe ale to miłe doświadczenie :)
Jeszcze raz polecam, logujcie się na http://purebloggers.com/  no chyba, że nie znacie angielskiego, ale to wiecie translatory są. hahahaha

7 komentarzy:

Agnes pisze...

Kochana, ale Ty dawno wyszłaś poza granice Polski ze swoim blogiem :)
Ja na przykład z UK piszę! ;)

Ale fajnie, że zostałaś doceniona :***
Należało się!!

mokimoni pisze...

A no tak :D hehe

Nessa Vardamir pisze...

Też dostałam takie zaproszenie ale..nie ma do tego przekonania.. Ciesze się, że Ci się to spodobało i gratuluje odwagi.
Buziaki

mokimoni pisze...

No ja też się wahałam, ale w końcu się odważyłam. Póki co oceniam portal pozytywnie. Widzę już tam wielu moich znajomych. Funkcjonuje to posobnie jak facebook tylko, że skupia blogerów :)

Danka M. pisze...

Też zaproszenie dostałam (3 zaproszenia bo mam więcej blogów) nie skorzystałam bo ... bo ostatnio nie nadążam za sobą no i ten angielski:)
Powodzenia Moniczko!

Love Handmade pisze...

Super, Pani Moniko! Pani wie, że my stawiamy promocję na pierwszym miejscu, dlatego tym bardziej takie działania nas cieszą!:) Dużo sukcesów! Pozdrawiamy z Pracowni! Sylwia

Bożenna pisze...

Też dostałam zaproszenie i zalogowałam się. Przy okazji trafilam tu.
Pozdrawiam serdecznie

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!