Blogger news

like my art

banner

niedziela, 12 lutego 2012

Słoniowe podobizny


Pamiętacie mój wpis o Pani Niteczce? Otóż doczekałam się swojej słoniowej podobizny hehe a w zasadzie to ja i Ania Krućko :)
Nasza Kochana Niteczka Szpuleczka uszyła nasze podobizny widoczne na zdjęciu :) Po lewej to Ania po prawej to ja :)
Prawda, że podobne :) Trafione w dziesiątkę! Czyż Monia nie jest tak samo kolorowa i tak samo zwariowana jak ten oto słoń hehe I co najważniejsze trąby do góry! Ot cała nasza filozofia życiowa. 
Odwiedzajcie bloga Pani Niteczki
To naprawdę niezwykła osoba, z niezwykłą wolą życia, niezwykłym poczuciem humoru i niezwykłym talentem. Cieszę się, że mogłam ją poznać, wprawdzie wirtualnie, ale żywię nadzieję, że kiedyś uda nam się spotkać. 
DZIĘKUJĘ CI NITECZKO ZA TĄ DEDYKACJĘ !!
TO BARDZO MIŁE
NIECH ŚWIATŁO ZAWSZE OŚWIETLA DROGĘ PO KTÓREJ STĄPASZ
:)

PS
Zdjęcie jest autorstwa Pani Niteczki, umieszczone za jej zgodą.

3 komentarze:

barbaratoja pisze...

Teraz już wiem jak dokładnie wyglądacie!!!

bea pisze...

no nie wierzę ... jakie uderzające podobieństwo !!!
bajeczne słoniki - takie kolorowe i radosne :) piękna praca P. Niteczko !
Moniś - pozdrawiam cieplutko :)

Paulina pisze...

Ale jesteście słooodkie <3

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!