Blogger news

like my art

banner

niedziela, 11 marca 2012

Kobieca inicjatywa dla kobiet

 
Dzisiaj opowiem Wam o pewnej, wspaniałej inicjatywie, której ja szukałam, a to ona mnie znalazła hehe 

Od dłuższego czasu moja działalność przestała być działalnością dla siebie samej. Kiedy zakładałam bloga myślałam, że będę go sobie prowadzić, bo taki mam kaprys. Koncepcja jednak uległa zmianie, bo okazało się, że to o czym piszę, to co robię ma jednak trochę głębszy wymiar, a kiedy poznałam dziewczyny z Naszej Wspólnej Pasji to wszystko zaczęło żyć swoim własnym życiem. Właściwie to muszę Wam zdradzić, że to czego potrzebuję, to o czym myślę, po prostu zjawia się w moim życiu nieoczekiwanie :) Tak było też tym razem. 
Po ciężkich ostatnich 2 latach wreszcie zaczynam oddychać pełną piersią. Blog nie ma nawet roku, a przyciągnął do mnie wspaniałych ludzi. Logo, które widzicie powyżej należy do Radomskiego Stowarzyszenia Kobiet "Babia Góra". Dziewczyny skrzyknęły się w 2009 roku a oficjalnie działają od 18 listopada 2010 roku. Jest to grupa niezwykle aktywnych kobiet - matki, żony,  kobiety pracujące lub wszystko na raz hehe Nasz kochany Radom to dość dziwne miasto, ludzie tutaj mają dużo problemów i przeżyć za sobą i choć dużo się tu zmieniło to wciąż jest bardzo ubogie. Dziewczyny postanowiły to zmienić. Organizują spotkania np. Szafa Party - impreza połączona z wymianą ubrań, która to impreza odbyła się już dwa razy. Teraz dziewczyny zorganizowały kiermasz rękodzieła, dla twórców z Radomia. Zostałam na niego zaproszona, niestety nie będę tam wystawiać swoich prac, prawdopodobnie zrobię to następnym razem, ale przyłączam się do tej kobiecej inicjatywy. 
Od dawna szukałam takich ludzi. Teraz kiedy wracam do świata żywych, mogę zrobić coś nie tylko w internecie. Nie wszystkim kobietom się CHCE tak jak tym ze Stowarzyszenia. Wielu kobietom brak wiary w siebie, we własne możliwości i talenty. Stereotypy wcisnęły je w role, których nie akceptują, są nieszczęśliwe i niespełnione. Żeby nie było - NIE JESTEM FEMINISTKĄ ja po prostu chcę wyciągnąć kobiety z domu, chcę by poczuły się szczęśliwe i potrzebne. Zachęcam do tego również i mężczyzn :)



1 komentarz:

Jasmina pisze...

Będę :)Na FB wysłałam ci namiary na siebie.

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!