Blogger news

like my art

banner

piątek, 9 marca 2012

Szkice ołówkiem

Dawno mnie tu nie było. Mam nadzieję, że o mnie nie zapomnieliście. Ostatnio dużo się dzieje w moim życiu.Właściwie to pochłonięta jestem nową pracą, z której jestem bardzo zadowolona :) Oczywiście moje hobby wyszło na jaw hehe otrzymałam zatem bojowe zadanie. Nie wiem czy wszyscy wiecie, ale w sobotę czyli 10 marca jest Dzień Mężczyzny. Nie mylić z Dniem Chłopaka, który jest we wrześniu. Postanowiłyśmy, więc zrobić naszym mężczyznom z działu małą niespodziankę. Oni nam też zrobili takową na Dzień Kobiet - hehe dostałyśmy rajtuzki :D Ja już mam takie szczęście, że gdzie nie pójdę do pracy to tam jest zawsze grono niezłych świrów hehe Cały tydzień spędziłam na malowaniu tych portretów, które widać poniżej. W sumie powstały trzy, ale trzeciego nie zdążyłam sfotografować. Zdecydowanie moim ulubionym jest portret Michała vel Majkusia hehe Ta twarz po prostu sama się namalowała i jest tu największe podobieństwo do oryginału hehe  :) i śmiechu było co niemiara :) I takie właśnie było założenie - osiągnięte w 100%

:)


Marcinek

Majkuś

3 komentarze:

barbaratoja pisze...

Rajstopki w porównaniu z tym prezentem to pikuś;-)

mokimoni pisze...

ale to było bardzo zabawne i do tego goźidziki jak za dawnych czasów hehehe

Hasesis pisze...

Nie znam Majkusia ale ma uroooczy uśmiech ;))

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!