Blogger news

like my art

banner

niedziela, 25 marca 2012

Wiosenne przemyślenia

Ostatnio rzadko tu bywam. Wybaczcie mi proszę :) Niebawem pokażę moje nowe koszyczki, które robię dla moich koleżanek :) a właściwie dla ich dzieci. 
Wraz z wiosną dopadły mnie też różne przemyślenia. Słucham dużo muzyki. Ostatnio siedzi w mojej głowie piosenka Adele "Don't You remember". Nie wiem dlaczego, pewnie dowiem się o tym w przyszłości albo całkiem niedługo. Nie zmienia to faktu, że sama siebie nie poznaję. Prywatnie słucham zupełnie innej muzyki. Szukając odpowiedzi na to pytanie trafiłam na coś niesamowitego, co zupełnie mnie zaskoczyło. Ta Pani ma na imię Mili i z tego co zdołałam się zorientować uchodzi za najlepszą na świecie gitarzystkę klasyczną. Piosenki z płyty zadedykowała Evie Casidy.



Czyż to nie piękne? Nie wiem czy zdajecie sobie sprawę z tego jak wiele jest piękna na tym świecie. A to wszystko po to by nas radować...Wiecie, miałam kiedyś bardzo burzliwy, "muzyczny" etap w życiu. Teraz wróciłam pamięcią do tamtych chwil i chociaż tamto życie już nie istnieje, to mam do niego ogromny sentyment. W sumie to chyba nigdy o tym nie zapomnę, bo  nie chcę wspominać swojego życia źle, przecież wcale takie nie było i nie jest. Wszystko co się do tej pory wydarzyło było bardzo potrzebne. Dało mi ogromnego kopa. To tak jakby ktoś wystrzelił mnie z armaty, po czym obudziłam się na zupełnie innej chmurze niż dotychczas i wszystko stało się prostsze. I wiecie co...nie czekajcie dłużej na taką armatę. A jeśli ktoś was teraz wystrzelił, nie miejcie mu tego za złe. Pamiętajcie, że ŚWIAT został stworzony specjalnie dla nas. Wydaje mi się, że to już jest wystarczający powód by czuć się wyróżnionym. 

Pozdrawiam niedzielnie
MONIKA
:)
PS
A wszystkim, którzy pochodzą z tamtego życia, chciałam jeszcze powiedzieć, że mają u mnie osobną komorę sercową hehe :)

1 komentarz:

AGATKA pisze...

fajny,ciekawy blog pozdrawiam

zapraszam do mnie

http://agatucha123-agatuszka.blogspot.com/

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!