Blogger news

like my art

banner

niedziela, 1 kwietnia 2012

Miniaturowe koszyki






Tak jak obiecałam pokazuję koszyki, które ostatnio robiłam. Zwyczajne, proste koszyczki niczym się nie wyróżniające. Nie ukwiecam ich i nie ozdabiam, bo zrobią to przyszli właściciele. Zrobiłam je z czystej sympatii dla osób, które je zamówiły, tak po prostu. Dziwna jestem? Zapewne można rzec, iż jestem lekko zdziwaczała :) ale to nie o to chodzi moi drodzy. Tak naprawdę nie ma znaczenia gdzie jesteśmy, jacy ludzie nas otaczają, z kim pracujemy, albowiem wszystko zależy od tego co mamy w środku. Można robić niezwykłe akcje charytatywne, prowadzić ogromną fundację i na nic się to zda kiedy od środka jest się martwym. W rzeczywistości wcale nie musimy się bardzo starać, wystarczy tylko bardzo chcieć zmiany na lepsze. Wtedy każde zdarzenie z życia będzie tylko kolejną okazją do zmiany i pracy nad sobą, a to z kolei czyni życie szczęśliwszym. To naprawdę bardzo proste. Wystarczy zmienić nastawienie. Zamiast płakać nad tym, że ktoś wyrzucił Cię ze znajomych, zamiast roztrząsać czy komuś podoba się twój koszyk i dlaczego się nie podoba, zamiast ubolewać nad tym że źle Cię oceniają, znajdź w tym wszystkim zaproszenie do zmian i pomyśl, co jeszcze możesz uczynić aby znaleźć brakujący element, który oddziela Cię od całej reszty. Bo w gruncie rzeczy w całym naszym życiu nie mamy nic innego do roboty jak tylko pracować nad sobą. I tylko wtedy świat zmieni się na lepsze gdy każdy z nas osiągnie swoje własne naprawienie. 

6 komentarzy:

Paulina pisze...

O jakie ładne :) Brawo

Pracownia Ani pisze...

śliczne Moni!!!!

Jagula pisze...

o! właśnie takiego pozytywnego nastawienia było mi trzeba. Nie ma porażek- są tylko lekcje. Serdecznie pozdrawiam!

Jasmina pisze...

Super ;)

Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
pełnych wiary, nadziei i miłości.
Radosnego, wiosennego nastroju,
serdecznych spotkań w gronie rodziny i wśród przyjaciół oraz wesołego Alleluja!

Pozdrawiam.Jasmina :)

http://jasminyrekodzielo.blogspot.com

ewoz pisze...

o proszę jakie słodziutkie :)
pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
Ewa

Dorota pisze...

Te koszyczki są rewelacyjne, podziwiam:-)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!