Blogger news

like my art

banner

sobota, 19 maja 2012

Minął pierwszy roczek

Dzisiaj mija dokładnie rok od kiedy zaczęłam prowadzić tego bloga. Niestety albo stety nie będę organizować z tej okazji Candy. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie. Chciałabym abyście zaglądali tu z zupełnie innych względów. Nie po granty i nagrody, ale dlatego, że tak chcecie, bo wam się tu podoba. 
19 maja 2011 umieściłam pierwszego posta. Był to obraz pt. "Molo". Od tamtej pory blog przeszedł ogromną metamorfozę. Początkowo był to blog o malarstwie, potem doszło rękodzieło, aż w końcu powiększył się o dodatkowego autora Czarodzieja, by wreszcie przerodzić się w coś czego nie można zdefiniować :)
Właściwie to nie opowiadam teraz historii bloga. To jest historia otwierania oczu i nie chodzi mi o te oczy, które mamy osadzone w czaszce. Chodzi tu raczej o coś głębszego. O to co jest poza naszą percepcją, która ogranicza się tylko do 5 zmysłów. I zamieszczenie wtedy tamtego obrazu było zapowiedzią tego o czym przez cały czas marzyłam.
To molo jest jak droga, a jej kres jest gdzieś tam za tym horyzontem, który ciągle się oddala. Jest coś co tam ciągnie i każe iść. I nawet jeśli wiele razy upadnę to ta siłą pomoże mi się podnieść, jeśli tylko naprawdę będę chciała iść.


Większość moich prac powstała na skutek tej wyższej siły. Coś sprawiło, że namalowałam obraz nie wiedząc po co i dlaczego. Nie wiedząc dlaczego akurat to namalowałam.
Ten obraz był początkiem najpiękniejszej podróży i przygody w moim życiu i przeżyję ją najlepiej jak tylko się da, robiąc dokładnie to co trzeba. 


2 komentarze:

barbaratoja pisze...

Życzę Ci, by ta podróż trwała dalej.

mokimoni pisze...

A ja życzę każdemu z osobna :) To nie tylko moja podróż tylko nas wszystkich :)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!