Blogger news

like my art

banner

piątek, 1 czerwca 2012

Dzień Dziecka :)



Czy wiecie co to znaczy być dzieckiem? To pamięć, a może raczej resztki pamięci z czasu idealnego połączenia i jedności. Tylko my z czasem i wraz ze wzrostem naszego ego, zapominamy o tym całkowicie. Dzieci mają jeszcze w sobie resztki emanacji co sprawia, że widzą świat inaczej niż dorośli, a co za tym idzie, dorośli nie rozumieją tego "dziecięcego" widzenia świata. Dzieci wyczuwają, że istnieje jeszcze coś poza tym światem. Stad te wszystkie bajki, księżniczki i smoki. Prosty język, który jest dla nas infantylny, infantylny dziecięcy świat. A  to tylko nam się wydaje bardzo infantylne i śmieszne, bo to nasze ego projektuje to w ten sposób. I to nasze ego sprawia, że niszczymy w sobie naszą duszę, bo póki osoba nie osiągnie świadomości jest dalej tylko osobą i tylko wydaje się, że jest taki wielki i dorosły. Posiadłem przecież całą wiedzę, skończyłem 5 fakultetów, mam pozycje, mam władzę... I cóż z tego skoro w środku jestem tylko kupą mięsa, ścięgien i kości. Do tego nie widzę w sobie żadnych braków. To przecież wszyscy dookoła są porąbani, nienormalni i zeschizowani. I otaczam się przedmiotami, bogactwem materialnym, zamiast bogacić się duchowo. 
Pewnie zadajesz sobie teraz pytanie po co ja to wszystko piszę. O co mi zasadniczo się rozchodzi się :D
Otóż z okazji Dnia Dziecka :D

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!