Blogger news

like my art

banner

wtorek, 21 sierpnia 2012

Mała zmiana adresu bloga

Niestety z przyczyn ode mnie niezależnych zmuszona byłam zablokować umieszczanie komentarzy. Nie dlatego, że mi się nie podobały, ale dlatego, że był zwyczajny spam. Z tego powodu w dniu wczorajszym prawie straciłam blog, ale na nieszczęście tego astronauty, który próbował go skasować przeżył  W CAŁOŚCI niach niach niach.
Zmienił się tylko adres teraz wygląda on tak =>> http://bohemianselitee.blogspot.com/
Zmiana praktycznie niezauważalna, ale podaję do wiadomości. Jeśli ktoś ma chęć wypowiedzieć się na temat którejś z moich prac lub ma jakieś pytanie to proszę je kierować na adres mailowy moki-moni@gazeta.pl
Niestety nie ma innej możliwości. Widocznie są ludzie, któym bardzo przeszkadzają sukcesy innych, ale to już nie mój problem.

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!