Blogger news

like my art

banner

niedziela, 5 sierpnia 2012

Oficjalna strona moki-moni

Zapraszam też wszystkich do odwiedzenia moje oficjalnej strony www http://kowalczykmonika.republika.pl/ Umieściłam tam praktycznie całą moją kolekcję obrazów, ponieważ tym zamierzam się zajmować. Rękodzieła nie będę zamieszczać, to pozostawiam na blogu.
Teraz będzie tam praktycznie wszystko. Od rysunków i kolaży po obrazy na szkle i malarstwo akrylowe. Galeria jeszcze nie jest ukończona, bo trochę tego się nazbierało, ale pracuję nad tym sukcesywnie.

Zapraszam do oglądanie i z góry dziękuję :)


1 komentarz:

Joanna pisze...

Wspaniała strona i piękne prace , pozdrawiam:)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!