Blogger news

like my art

banner

niedziela, 5 sierpnia 2012


Witajcie :)

Zaniedbałam ostatnio bloga, za co serdecznie wszystkich przepraszam. Mam ostatnio nieco mniej czasu, ciężko jakoś to wszystko zharmonizować. Tak mi się jakoś odmieniło o 180 stopni, że teraz to tylko praca praca praca :)
W środku jednak czuję, że sztuka jest częścią mnie i zapewne niebawem coś zmaluję. Bądźcie cierpliwi :)
Tymczasem przedstawiam dowód na trwałość moich plecionek. Na zdjęciach powyżej widać lampiony, które zrobiłam prawie rok temu. Służą do tej pory czy deszcz, czy śnieg. Nic im się nie stało. No może troszkę wypłowiały, ponieważ były tylko lakierowane. Dlatego następne będę już malowane farbą. Mam teraz pewność, że lampiony nie rozpuszczają się pod wpływem wilgoci :)


I CO WY NA TO :D



Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!