Blogger news

like my art

banner

piątek, 28 września 2012

Aniołek i zawieszka


Przedstawiam kolejne świecidełka. Nowy aniołek, tym razem wygląda jaka aniołek. :D
Ma 7cm długości . Głowa jest zrobiona z koralika ze szkła weneckiego. 



Natomiast zawieszka ma 6cm. Tu też wykorzystałam te same weneckie koraliki. Nazwałam ją Ying i Yang :D Nie wiem czy kojarzycie sobie ten znak. Tak mi się skojarzyło. 




Ostatnio wystawiam te cudeńka na Ebay. Na samej górze bloga tuż pod logiem jest gadżet gdzie widać wszystkie wystawione przedmioty i ich ceny. 
Mogę wysłać też za granicę. Odnośnie aniołka mogę go zrobić też na zamówienie, dobór kolorów zależeć będzie od tego jakie szkło w danej chwili posiadam. 
Zainteresowanych zachęcam do kontaktu moki-moni@gazeta.pl


Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!