Blogger news

like my art

banner

niedziela, 23 września 2012

Biżuterii ciąg dalszy

Ja wiem, że dzisiaj  niedziele i w ogóle :D ale nie mogłam się powstrzymać. Te witrażyki naprawdę wciągają. Zostały mi ostatnie centymetry taśmy miedzianej, na kolczyki za mało, ale na wisiorek to i owszem w sam raz. Postanowiłam więc zrobić wisiorek z motywem upływu czasu i nieskończoności. Myślę, że wszyscy wiedzą jak wygląda symbol nieskończoności, to taki matematyczny symbol. Wyszła mi taka właśnie klepsydra.
Jak wiecie niezwykle mnie takie tematy absorbują. Upływ czasu i cała nasza rzeczywistość, to wszystko jest względne. Świat, w którym żyjemy jest, a właściwie to co odbieramy za pomocą naszych zmysłów jest trójwymiarowe. Długość, szerokość, wysokość. Do przodu i do tyłu. w górę i w dól, z boku na bok. Tak nas uczą w szkole prawda?  No tak  , ale jeśli chciałabym polecieć na inną planetę? Tam używa się już zupełnie innych określeń, jakieś lata świetlne. Czyli jest to kolejny punkt odniesienia. Wobec tego nie mamy tylko 3 wymiarów. Skoro przestrzeń czasowa może być kolejnym wymiarem, to może jest jeszcze tych wymiarów więcej. Co więcej im dalej od Ziemi tym wydaje się ona mniejsza prawda... A co z fraktalami? Cały nasz świat jest przecież fraktalem rozrastającym się w nieskończoność.
Ile jest więc tych wymiarów? Tego jeszcze nie odkryłam hehe :D w każdym razie, świat jest na tyle ciekawy, że można spróbować wyjść poza trójwymiarowość. Jeszcze nie wiem jak, ale jak się dowiem to wam powiem :D





Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!