Blogger news

like my art

banner

środa, 12 września 2012

Czaruś

Przywitajcie Czarusia :D
Ten rysunek zrobiła moja 5,5 letnia bratanica Oliwia uczennica klasy 1 :D
Dla odmiany dzisiaj dziecięcy sposób widzenia świata i przekazywania uczuć. To niesamowite jak to nowe pokolenie jest wysoko rozwinięte. Te małe osóbki mają już w sobie duchowe osiągnięcia, których my dopiero się uczymy. 
Ulubiony piesek namalowany dla babci przekazuje o wiele więcej niż zwykłą maskotkę. To jest tak. Zobacz, jestem jak ten piesek, kocham Cię, lubię się do Ciebie tulić i lubię kiedy Ty mnie przytulasz i głaskasz. I zawsze będę Cię kochać. 
Niby proste, tylko czemu my dorośli mamy z tym takie problemy?


Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!