Blogger news

like my art

banner

wtorek, 4 września 2012

Kolejne witrażyki

Muszę się pochwalić, że w witrażu idzie mi coraz  lepiej. Pojętna jestem, bo cięcie szkła już opanowałam. :) To co widać na zdjęciach to naszyjnik kot i kolczyki. Wszystko jest zrobione z prawdziwego szkła witrażowego. Szkło, z którego zrobiłam kota jest nieprzezroczyste. Długość 8cm. Zawiesiłam go na bardzo ciekawych rzemykach, które kiedyś zostawiła u nas w pracy delegacja chińczyków hehe :D Tyle, że pierwotnie wisiał na nich jakiś chiński medal :P Przepraszam chińczyków hehe 


Kolczyki to było wyzwanie. Szkło z którego są zrobione przepięknie się mieni. Jest prążkowane, no wprost cudowne.


No moi drodzy!
ROZKRĘCAM SIĘ :D

1 komentarz:

Anya pisze...

Śliczne, nawet nie myślałam że takie cuda można robić, bardzo mi się to podoba, kotek słodki. Pozdrawiam

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!