Blogger news

like my art

banner

piątek, 26 października 2012

Wygrałam CANDY!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kochani kolejny dzień z niespodzianką :D Wygrałam Candy u Natalii. Wiele razy się zapisywałam na różnych blogach i to jest moja pierwsza wygrana :D I tym bardziej się cieszę, bo Natalia ma niezwykły talent.

Podaje linka do jej bloga http://sztukaniepowazna.blogspot.com/

Natalia to dla mnie masosolne guru :D Jestem stałą bywalczynią jej bloga i tego kto jeszcze nie zna jej twórczości to ma lukę w wykształceniu i niech czym prędzej ją uzupełni :D

Wygraną w Candy było dowolne zamówienie, które już złożyłam. Nie mogę się doczekać już gryzę palce :D
Jeszcze raz dziękuję Natalii i wszystkim, którzy brali udział pozdrawiam serdecznie. Buziaki wieczorne posyłam :********

1 komentarz:

DecoRose pisze...

ale sliczne te aniołki... gratuluje:)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!