Blogger news

like my art

banner

środa, 10 października 2012

Zawieszkowo

Witajcie wieczornie :)
Mam kilka nowinek do przekazania. Pierwsza to nowe zawieszki. Dla miłośników krzyżyków, będę  takie robić różne różniste :)




Dla przesądnych czterolistna koniczynka. :)



I jeszcze jedno. Pamiętacie ten artykuł na radomskim portalu o mnie? Tam właśnie od dziś będę pisać kolejnego bloga :D Zaglądajcie więc i tam.


Blog powstał dopiero dzisiaj, więc nie zrażajcie się nikłą zawartością, gdyż dopiero go tworzę. :)

1 komentarz:

Goya Rosé pisze...

Cudne te zawieszki i wiesz ucieszyłam się jak zobaczyłam jak się nazywasz :) W szkole podstawowej moją przyjaciółką była Monika Kowalczyk :) i nawet jesteście podobne :)
Pozdrawiam ciepło i Dziękuję. Miło jest przypomnieć sobie stare czasy. Zapraszam do siebie :)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!