Blogger news

like my art

banner

niedziela, 18 listopada 2012

Nowości ze szkła


Witajcie niedzielnie :)
Wpadam szybko aby pokazać  nowe anielskie tworki :)
Mam ogromną wenę twórczą ostatnio. Pora zimowa sprzyja artystom, bo to zimno, ciemno, do domu daleko, więc nic tylko siedzieć i tworzyć :D
Brak światła to jedyna przeszkoda, dlatego wykorzystuję weekendy na robienie zdjęć, więc wybaczcie jeśli w tygodniu nie ma żadnych wpisów. Znaczy to, że Monika tworzy :D a z tego tworzenia wychodzą potem takie twory.

Aniołek z muszelki , szkła  witrażowego i  koralika ze szkła weneckiego. Malutki :) ale jakże uroczy ok 9cm





Jeszcze jeden muszelkowy. Tym razem tylko szkło witrażowe :)  Dosyć spory 15 cm



A na koniec wiszące kolczyki. ze szkła witrażowego. Bigle srebrne. 8cm długości




Wszystko oczywiście wykonane metodą Tiffany.

Wciąż wymyślam nowe rzeczy, mam sporo pomysłów. 
Jedno szczególnie ważne wyzwanie na zamówienie koleżanki. Będzie to samochód lamborghini :D
Trudne do wykonania, ale co to dla takiej czarownicy jak ja :D
Tymczasem miłej niedzieli i tygodnia Wam życzę.
Dziękuję też wszystkim nowo przybyłym.
Buziaczki :*

1 komentarz:

Petroff pisze...

Bardzo ładne :)

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!