Blogger news

like my art

banner

sobota, 3 listopada 2012

Zawieszek ciąg dalszy


Witajcie!
Bardzo Wam się spodobały moje zawieszki, postanowiłam więc zrobić dla Was nowe wzory. Tym razem z prawdziwych kamieni, te na zdjęciach to agaty. Kamienie otulone są cyną.
Jestem w trakcie przygotowywania zawieszek z florytu. Jak skończę to oczywiście pokażę.

Zawieszka nr 1 
widok z przodu
 widok z tyłu




Zawieszka nr 2
widok z przodu
 widok z tyłu


Dostaję coraz więcej maili dotyczących aniołków. Widzę, że i to Wam przypadło do gustu. Cieszy mnie to, więc zajmę się i tym. Zbliżają się Święta więc postaram się zrobić dla Was porcyjkę aniołków :)
Każdą osobę, która u mnie dokona zakupów zapisuję na specjalną listę i przy następnych zakupach liczę rabat :)
Piszcie na maila moki-moni@gazeta.pl

Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!