Blogger news

like my art

banner

niedziela, 27 stycznia 2013

Srebro i szkło idą ze sobą w parze


Jedynie Światło pomaga na wszystko.
Jakiś czas temu dostałam inspirację z Góry (jak wszystko z resztą co wyszło spod moich rąk), że moje witrażykki mogą być posrebrzane. Pomyślałam sobie fantastyczna idea. Jednak wdrożenie tego w życie to nie była taka prosta sprawa. I tu znowu przyszła pomoc z Góry  happy, dzięki czemu było to możliwe do wykonania. 
Metoda srebrzenia też przyszła z Góry  happy Dodam tylko, że nie jest to żadna pasta czy folia srebrząca. Jest to trwała powłoka z prawdziwego srebra. To pierwszy wisiorek wykonany tą metodą tzw. prototyp. I jak się podoba? Czekam na komentarze smile



Brak komentarzy:

Reklamuj się

Witajcie w autorskiej galerii Moniki Kowalczyk. Pasjonatki rękodzieła z Radomia. Dlaczego warto polubić moją stronę? Po pierwsze: Bo jestem niesamowicie pozytywnie zakręconą osobą. A po drugie: Bo drugiego takiego łobuza, pasjonatki, zaklętej czarownicy ;) nie ma!!!!